perjantai 16. tammikuuta 2015

Kuudestoista

No terrrve!

Perjantain kunniaksi askartelin sinulle tällaisen selkäkuvan:

1. Mun selkä 01/14, 2. Mun selkä 07/14, 3. Mun selkä 01/15.  

Tänään olin taas työterkkarilla (myös lääkärin mielestä olen täydellinen!), sitten tein vähän töitä, sitten samoilin Viikkiin BP-tunnille (ah, oli niin parasta vaikka mun kaikki eilen auenneet lihakset on taas ihan pirun kipeet), sieltä teatteriin näkemään Lainavaimon ensi-ilta, sitten kotiin. 
Ja nyt mä oon tässä. Soffalla loikoilen ja kohta meen sänkyyn ku oon vähän väsy. Huomenna sitten spinning. On tehnyt tosi hyvää olla jumppatauolla, jaksaa ihan eri tavalla. Tosin oon syöny tosi huonosti (vähän ja vääriä asioita) ja nukkunu tosi vähän, joten energiavarastot vois olla korkeammat.

Mutta kyllä tämä tästä. Ens viikolla kun aamusaleilut taas jatkuu, niin eiköhän se nälkä ja väsykin sieltä väkisin puske ja rutiinit tuu takasin.

Kauniita unia söpöliini! <3
/K

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti