keskiviikko 19. marraskuuta 2014

Vielä siitä tilasta



Moi!



Olipa energinen postaus energiset postaukset, peukku! :) Huomaa, että integraatio yhteiskuntaan alkaa pikkuhiljaa toteutua (=löysit salin tuttuine konseptijumppineen, löysit uuden crossfitin). 

Tsemppi-fistbump, räyh!


Ihan tosi kiva, että crossfit kolahti, meinaatko kurssille asti mennä? Ainakin Suomessa pitää ensin käydä nk. on-ramp –kurssi, jossa opetetaan kaikki tarvittava, jonka jälkeen voi vapaavalintaisesti osallistua wodeihin (kyllä A, joskus kuuntelen ja ymmärrän kertomiasi asioita), mutta en tiedä onko tämä universaali asia?



Täällä ei ole tapahtunut mitään. Siis seriously, ei yhtään mitään. Joten siitä onkin hyvä bloggailla ;) Paitsi, että minut ollaan tunkemassa johonkin ensiapu-/pelastuskurssille. Koetin mutista vastaan sillä verukkeella, että pelkään vettä/tulta/hämähäkkejä, mutta nakki napsahti silti.

Tähän sopii taas tällainen värikäs ruokakuva, joka siis kiinnostaa kaikkia. Mutta kuvan idea onkin havainnollistaa miten hyvä vaimo olen kun tein kaalikääryleitä (okei, A pilkkoi sipulit).



Olemme A:n kanssa juteltu asunnon ostamisesta kun tultiin molemmat siihen johtopäätökseen, että ei sen oman ja yhteisen tilan rakentaminen olekaan niin helppoa kun asuu toisen asunnossa ja pelaa toisen tavaroilla. Omassa asunnossanihan minulla on ne tavarat, joita olen vuosien aikana haalinut matkaani ja jotka muodostavat minun kodin. En minä niistä halua luopua, eikä A sitä minulta vaadi. Mutta ei viidenkymmenen neliön kaksiota sisusteta kahden asunnon tavaroilla.


Uuden, yhteisen elämän rakentaminen vaikuttaakin vaativan niitä perusteita, joita meillä ei juuri nyt ole, joten olen tänään ottanut yhteyttä pankkiin ja tiedustellut, että minkäslaisia lainaratkaisuja heillä on tarjota tällaiselle pienipalkkaiselle, pätkätöissä olevalle juuri valmistuneelle maisterille? Fingers crossed. Haluamme nimittäin pysyä kantakaupungissa, hehe.

Naamioitu, möreä-ääninen henkilö toi minulle kuoren, jossa oli tämä kuva. Ou-nou! Miltsillä sais muuten kivan kämpän.

Ja tästä sitten uusia hasteita kohti. Jotka minun tapauksessani ovat mm. hereillä pysyminen seuraavat kaksi tuntia.

Puss&Kram
/K

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti