tiistai 28. huhtikuuta 2015

Olen aikuinen nainen, olen aikuinen nainen, olen aikuinen nainen….



Muistatko, kun kerroin jokunen kuukausi taaksepäin eräästä tutustani, joka päätti aloittaa vanhanaikaisen mykkäkoulun kanssani? No, mehän olemme sen jälkeen nähneet toisiamme käytännössä pari kertaa viikossa, ja olleet molemmat olleet aivan yhtä kiinnostuneita toistemme seurasta. Eli toisin sanoen, olen vältellyt häntä kuin ruttoa ja sama toisin päin. 
Totesin kuitenkin jokunen päivä sitten miten käsittämättömän huonolle tuulelle hänen pelkkä läsnäolo minut saa, osittain siksi, että en saa päästäni miten epäreilua, lapsellista, rumaa ja epäkunnioittavaa hänen käytös on, mutta myös johtuen siitä, että minua vaivaa tämä ratkaisematon tilanne.

Joten, niin kuin jo edellisessä postauksessa hehkutin erästä uudenvuodenlupaustani, jos joku asia harmittaa niin ei saa jäädä valittamaan, vaan sille pitää tehdä jotain tai lopettaa valitus. Laitoin hänelle siis viestin, jossa kysyin mikäli hänellä on intressejä selvittää tämä asia*.

And then we wait.
 
*toinen vaihtoehto olisi ollut poistaa hänet elämästäni (eli facebookista) sen enempää kyselemättä, mutta koska olen kiva, niin olen tässä tilanteessa.

Hyvää tiistaita, onko vappusuunnitelmia? :*
/K

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti