keskiviikko 22. huhtikuuta 2015

Kuvia puhelimesta



Hei laitetaas sulle tulemaan tällästä kuvakimaraa kun ei mulla oikeen oo mitään asiaa. Tai on, paljonkin, ja tekstiäkin on kirjotettu niin maan perkeleesti, mutta tapani mukaan se on kotikoneella ja mä oon nyt töissä.

Mutta tässä tätä nyt on:


Sain kukkia. Klo 6 aamulla kun Kap Verden –kone oli laskeutunut. Kukkakauppa: lentoaseman Alepa.


Reetu täytti vuosia. Yritin saada meistä hyvän yhteisselfien, mutta valokuvaus ei edelleenkään oo sen juttu ”Fuck you and fuck your fuckin’selfies”.


No sitten. Oli serkun polttarit ja teemana 90-luku. Oli ruutupaitaa (A:n) solmussa ja napapaita alla. Tukka osioissa pinnitetty taaksepäin. Tässä matkalla kotiin. Frisyyrin otin auki ennen kun lähdin tarpomaan ihmisten ilmoille.


Niin kuin jo aiemmin totesin, nilkat kesii kun tuli vähän otettua tota sollia (sekä taivaalta että pullosta, ehhehheh). Nyt kesii sitten loput. Ihan pahaa tekee katsoa itseään ja sitä hilsepilveä joka musta lähtee.


Löysin jonkun ruokaohjeportaalin, jota rupean käyttämään. Terv. ”Joka päivä samat safkat-84”


Tulin kampaajalta ja matkustin spåralla. Huomaa (tai siis ethän sä voi olla huomaamatta!) silmäpussit.


Oltiin häissä. Olin nätti ja A oli komea.


Reetu katseli vaalien tulosiltaa silmät suurina.


Tein maastavetoja ja nyt on sääret mustelmilla. Oon käsittäny, et tekniikka on oikea sit kun sääret mustelmoituu.


Istuin toimistossa ja poseerasin silleen muka huomaamattomasti kameralle. 
 
Mut nyt meinaan taas tehdä töitä. 
Moikku söpöliini! :*

/K

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti