lauantai 26. syyskuuta 2015

Tauditar

Neljättä päivää kipeä. Kurkku kuin tulessa ja pää täynnä räkää. Nielu niin turvonnut, että öisin herään siihen, etten saa henkeä. Kaikki testit negatiiviset ja tulehdusarvot normaalit. Virusperäinen tartunta. Odotellaan siis, että se menee ohi. Onneksi on kodeiinipitoista yskänlääkettä, joka saa pään mukavasti sekaisin. Ekana yönä otin Panacodin kun ei ollut yskänlääkettä ja tiesin, että se lamaannuttaa yskän. En muistanut, että se lamaannuttaa loputkin tästä naisesta.

Ekana ja tokana päivänä olin vaan. Vietin suurimman osan ajasta sohvalla peiton alla jäätelöä syöden. Oli kurja olo ja heikotti. Päässä humisi ja mieli oli apea. Kolmantena päivänä koin ylösnousemuksen kuin herramme Jeesus konsanaan. Siivosin kaikki vaatekaappini pakaten kesävaatteet ullakolle ja ylimääräiset vaatteet vastaanottokeskukselle vietäväksi. Tein ruokaa ja leivoin sämpylöitä. Sitten yskänlääkkeen vaikutus lakkasi ja säälin taas itseäni. Söin levyllisen suklaata. A lähti rapujuhliin ja minä katsoin hanhielokuvan. Yhdeltätoista menin taas sänkyyn ja salaa toivoin, että A tulee kotiin pitämään minulle seuraa. Ei tullut. Onneksi on yskänlääkettä, eipähän tarvitse valvoa.

Neljäs päivä. Tein aamupalaa. Oli niitä eilen tehtyjä sämpylöitä ja scrambled eggsejä. Juteltiin rapujuhlista, oli kuulemma ollut kivaa ja kaikki lähettivät terveisiä. Tänään on White trash-bileet. Kuuluisi pukeutua Jersey shore-tyyppisesti liian pieniin vaatteisiin ja meikata itsensä oranssiksi. Harmittaa ihan sairaasti, etten pääse. A on muuttamassa kaveriaan, jonka jälkeen on muuttosauna. Olen taas yksin. Olen lukenut internettiä ja suunnitellut häitä. Olen kehitellyt DIY-projektin häitä varten, josta aion infota toista kaasoani vasta siinä vaiheessa, kun istumme koristejalokivet ja kuumaliima kädessä. Bahahahahahhhah. Söin toisenkin levyllisen suklaata.

Seuraavaksi otan lasin viiniä. Alan pikkuhiljaa ymmärtämään ihmisiä, jotka juovat tylsyyteen.

Olen tietty myös ehtinyt kuvailla itseäni. Ja yskänlääkehuuruissani näemmä myös postata näitä kuvia internettiin.
 Mitäs siellä?

terv. sekakäyttäjä-Kata

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti